maandag 10 januari 2011

medase!


Ik wil iedereen echt heel erg bedanken voor de donaties voor het leprosy camp. Ik heb in het totaal 395,- euro opgehaald!  Hier kan het leprosy camp nog een behoorlijke tijd de medische benodigdheden van betalen. De patiënten zijn altijd erg dankbaar als we de wonden verzorgt hebben, ze zullen dan ook erg blij zijn dat het project voorlopig kan blijven bestaan. Ik zal het geld deze week overhandigen aan het leprosy camp. Het is verstandig om vanaf nu geen geld meer te storten, vanuit Nederland kan ik het geld namelijk niet meer aan het project geven.


4 opmerkingen:

  1. "Medase" that's thank you in Ghana dialect.....
    Ik had al zo'n vermoeden maar met hulp van google heb ik dus de bevestiging! Brechje, goed gedaan!!! Gefeliciteerd!
    Wat ik me dan afvraag: is er niet een manier te vinden om tóch vanuit NL vaker of structureel met een bedrag dit initiatief te steunen? Is er bijv. iemand die de boel coördineert en een bank- of gironummer heeft en waarvan je ook weet dat het geld dan op de juiste plek terecht komt? Of dat je spullen in natura (handschoenen, gaasjes) kunt opsturen (alhoewel dat véél kostbaarder is), maar dan weet je dat het geld niet aan andere dingen opgaat.

    Hoe bevalt je danszaal?? Heb je al een gala gehouden :) ?
    Succes deze laatste weken GH!

    Hartelijke groet,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Els,
    We hebben niet echt iemand aan wie we het geld kunnen sturen. Er zijn nu 2 vrijwilligers 'de baas' van het leprosy camp, als zij weg zijn worden ze opgevolgd door andere vrijwilligers. Vanuit PA wordt er wel voor gezorgd dat er altijd iemand is die de leiding heeft over het leprosy camp, maar ik weet niet of het geld goed terecht komt als je het naar iemand van PA stuurt. Ik denk eigenlijk dat het dan niet op de juiste plek terecht komt..

    De danszaal is wel erg leeg zo zonder loes. een gala heb ik dus nog niet gehouden :P

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Brechje,
    de nieuwe vrijwilligers kunnen altijd weer een inzameling houden als het geld opraakt, ik denk inderdaad dat op deze manier je zeker weet dat het geld goed besteed wordt en het project daardoor in stand gehouden kan worden.
    we hebben vandaag je kaart ontvangen!!!!!!!!
    groetjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Brechje,
    Hartelijk bedankt voor je mooie kaart! Wij lezen ook allebei je blog en kijken uit naar de verhalen wanneer je weer terug bent. Nog maar even....Fijn, dat je dit hebt kunnen doen en mogen beleven, maar ook fijn dat je straks weer thuis bent. Ook de groetjes van Terry uit Florida!
    Heel veel liefs van Oma & Janet

    BeantwoordenVerwijderen