maandag 1 november 2010

Dag!

Vandaag is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen! Ik heb er heel erg veel zin in maar ik vind het ook wel erg spannend. Om 2 uur vertrek ik vanaf Schiphol en ik land in de hoofdstad, Accra om 10 voor 8 lokale tijd. (mits het vliegtuig geen vertraging heeft of neerstort)  

Op deze site kun je lezen wat ik allemaal meemaak in Ghana. Ik weet nog niet of ik hier vaak een berichtje kan plaatsen. Er zijn wel een aantal internetcafés in Cape Coast, maar deze hebben niet altijd een werkende internetverbinding, en als het regent is er waarschijnlijk nergens een verbinding.


6 opmerkingen:

  1. Oh jee, veel succes daar he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit echt superstoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd naar je avonturen
    XXX mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je volgen,

    Oom Jim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeg doe es even niet zo eng, met je 'neerstorten'
    XXNoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brechje, leuk om je verhaal te lezen. Klinkt goed tot dusver. Mooie ervaringen in Ghana, zou zo mee willen!
    Ben benieuwd wat je mag en kan doen in het ziekenhuis. Is het nog wat voor mij in de toekomst

    groetjes Brigitte en ook van Huug.

    BeantwoordenVerwijderen